Account

Waarom moet ik me registreren voordat ik een aankoop doe?

Registreren is snel en eenvoudig, we hebben alleen een wachtwoord nodig naast de e-mail die u opgeeft. Met een account kunt u eenvoudig de status van uw bestellingen volgen vanuit uw dashboard.

Hoe verander ik mijn e-mailinstellingen?

Volg de onderstaande stappen om uw verbonden e-mailadres te wijzigen of uw e-mailmeldingen te wijzigen:

In de rechterbovenhoek van elke pagina ziet u een link met de naam ‘Account’ of uw gebruikersnaam als u bent ingelogd. Klik op uw gebruikersnaam om toegang te krijgen tot het dashboard van uw gebruikersaccount.

Selecteer “Accountinstellingen”. U kunt vervolgens uw verbonden e-mailadres en verzendadres wijzigen en aangeven of u e-mail van Broodnodig wilt ontvangen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik een nieuw wachtwoord krijgen?

Het gebeurt met de besten van ons. Ga naar deze pagina zodat je een nieuwe kunt instellen.

Kan ik mijn eigen lijst met favoriete producten maken? Waar kan ik het zien?

Ja! Als u een product leuk vindt, klikt u gewoon op het pictogram van het wens (hartje) eronder. Dit slaat het automatisch op in de gewenste lijst, die u kunt vinden onder uw account dashboard. In de rechterbovenhoek van elke pagina ziet u een link met de naam ‘Account’ of uw gebruikersnaam als u bent ingelogd. Klik op uw gebruikersnaam om toegang te krijgen tot het dashboard van uw gebruikersaccount.

Kopen

What forms of payment does Artday accept?

We are accepting payment with Visa, Mastercard & American Express. All credit cards used for payment must have a valid billing address.

Are my payments secure?

All orders are encrypted with Secure Sockets Layer (SSL) technology on both your end and ours. SSL encrypts all of your personal information including credit card number, name, and address, so that it cannot be read as the information travels over the Internet. In order for SSL to work, you must use an SSL-enabled browser.

For your own safety we do not save any payment information. Payments are made directly through Stripe—certified to PCI Service Provider Level 1, the most stringent level of certification, so we can guarantee that important information stays confidential and private.

Buying on Artday

When you buy something on Artday, the money goes into a neutral escrow account so the Seller does not get paid until you have received your product and had time to review it.

The funds are not released until 48 hours after Artday has gotten confirmation that you have received your item. So you can be confident that you will get what you bought and know that it is what it is advertised to be.

How do I check the status of an order?

In “My orders” you can see the progress of all of them. Once delivered, you will receive more information on how to track the package and when it will arrive.

To check the status of your sale, hover over your profile icon in the top right corner of the screen. Click it and choose ‘Orders’ in your dashboard, which is a page of all your active and previous orders.

If on the right hand side of the listing title the icon is Orange, it means that the item has not shipped yet. You will receive a shipping confirmation email when the tracking number has been put into the system and your order receipt with your dashboard will provide the info for you to track the shipment.

Verzending & Retourneren

What is the shipping return?

The products are delivered directly from the creators to your doorstep. The Loppist doesn’t handle any direct shipping at this moment, but we pre-screen and only carefully select creators who are deemed reliable / trustworthy and have previous experience shipping their creations.

We work with our creators to use recommended and trusted shipping carriers for our featured sellers, but this may vary if the seller has a trusted / better alternative he/she is comfortable with.

In case of any concerns, please reach out to contact us.

Which countries do we ship to?

This depends on the creator and the nature of the products. We try to collaborate with creators who ship worldwide but some products might not be available to ship to your country. The countries that is available for shipping is clearly indicated in the product or check out page.

How much will the delivery cost me?

This is subjective depending on where the package is sent from and its destination. Also the size of the product and delivery type (standard or express) will affect the price. Delivery costs are clearly stated on the checkout page while buying.

*Some countries may charge customs and duties for your parcel. You are responsible for these customs and duties charges.

How long does it take normally for an order to arrive?

The delivery time depends on the distance between you and the creator. Our creators offer regional to worldwide shipping depending on the product. The expected delivery time is clearly stated on the product page, and on the checkout page.

The seller can select 4, 7,14 or 21 days for shipping and handling times. It will vary depending on the item as handcrafted goods may take more time to create and ship.

See the terms and conditions page for more specific information regarding delivery times.

Be sure to check out shipping company’s estimated delivery time when they send you the tracking number for your order.

Privacy & Policy

Verzamelde of ontvangen informatie

Broodnodig kan persoonlijk identificeerbare informatie verzamelen, zoals uw naam. Broodnodig kan ook anonieme demografische informatie verzamelen, die niet uniek voor u is, zoals uw leeftijd en geslacht. We kunnen in de toekomst aanvullende persoonlijke of niet-persoonlijke informatie verzamelen.

Informatie over uw computer hardware en software kan automatisch worden verzameld door Broodnodig. Deze informatie kan bestaan uit: uw browsertype voor het IP-adres, domeinnamen, toegangstijden en verwijzende websiteadressen. Deze informatie wordt gebruikt voor de werking van de dienst, om de kwaliteit van de service te behouden en om algemene statistieken te verstrekken over het gebruik van de Broodnodig-website.

Verzameling en gebruik van persoonlijke informatie

Broodnodig verzamelt en gebruikt uw persoonlijke informatie om haar website (s) te exploiteren en de door u gevraagde diensten te leveren.

Wanneer u een bestelling plaatst op de Site, moet u uw voor- en achternaam, een geldig e-mailadres, telefoonnummer, factuuradres, verzendadres en creditcardnummer opgeven. We zullen deze informatie gebruiken om de bestelling die u plaatst te vervullen en om er met u over te communiceren.

Broodnodig gebruikt uw informatie voor vier doeleinden: (1) om de bestellingen die u op de Site plaatst te vervullen, (2) om eventuele vragen aan de klantenservice te beantwoorden, (3) om contact met u op te nemen over speciale aanbiedingen, Broodnodig-nieuws en nieuwe producten en (4) om de koopgewoonten van onze klanten te begrijpen om ze in de toekomst beter te kunnen dienen.

Gebruik van Cookies

Broodnodig gebruikt cookies om uw ervaring op onze site te verbeteren en te personaliseren door u of uw voorkeuren te onthouden tijdens uw bezoek (en) aan de site.

Als een site geen cookies gebruikt, zal hij denken dat u een nieuwe bezoeker bent elke keer dat u naar een nieuwe pagina op de site gaat. Onze website maakt gebruik van cookies om dingen als uw voorkeuren, uw winkelwagentje te onthouden of om te onthouden wie u bent bij een volgend bezoek.

U hebt de mogelijkheid om cookies te accepteren of te weigeren. De meeste webbrowsers accepteren automatisch cookies, maar u kunt meestal uw browserinstelling wijzigen om cookies te weigeren als u dat verkiest. Als u ervoor kiest om cookies te weigeren, kunt u mogelijk de interactieve functies van de Broodnodig-services of websites die u bezoekt, niet volledig ervaren.